ChlapskaZasilka.cz

Tomáš Brychta (24)
- Studuje pátý ročník Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, obor finance.
- Je spolumajitelem a jednatelem společnosti Trivio, která provozuje web ChlapskaZasilka.cz. Kromě toho se zabývá pronájmem stolních fotbalů.
- Ve volném čase se snaží pravidelně cvičit a trénuje střelbu z pistole.

Martin Březina (24)
- Studuje pátý ročník Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, obor manažersko-ekonomický. Zároveň dokončuje bakalářské studium práv.
- Je spolumajitelem a jednatelem společnosti Trivio.
- Jeho největším koníčkem je sport, druhé v pořadí je vaření.

NÁPAD ROKU 2012

 Ekonom přináší seriál o projektech finalistů soutěže Nápad roku 2012.
Mediálním partnerem soutěže je týdeník Ekonom.

Na počátku cesty dvou studentů brněnské Mendelovy univerzity k vlastní firmě a podnikání byl florbalový trénink. "Když jsme se s ostatními hráči převlékali ve společné šatně, všimli jsme si, že by se naši spoluhráči mohli lépe starat o své spodní prádlo a ponožky. Jenže tím nechtějí ztrácet čas," vzpomíná Martin Březina.

Mlhavý nápad dostal ostřejší obrysy, když Brychta s Březinou při hledání inspirace na internetu narazili na americkou službu Manpacks.com. Na podzim 2011 pak začala vznikat její česká obdoba, web ChlapskaZasilka.cz.

Odborná porota soutěže Vodafone Nápad roku ho zařadila mezi 14 nejlepších projektů roku 2012. A pozornost, kterou mu pak věnovala média a hlavně samotní spotřebitelé, svědčí o tom, že je nadějný. Od dubna, kdy byl web zprovozněn, si našel zhruba dvě stovky zákazníků. A toto číslo se podle Martina Březiny každým dnem zvyšuje. Celý projekt staví na tom, že většina mužů nerada nakupuje. Tomu pak často odpovídá i neutěšený stav jejich prádla.

A právě ten se Brychta s Březinou rozhodli vylepšit. "Naším cílem je vymýtit ze světa děravé ponožky a vytahané trenky," konstatuje Martin Březina. Zákazník si může pohodlně objednat nejen pánské spodní prádlo a ponožky, ale i holicí potřeby, sprchový gel či deodorant. Zkrátka vše, bez čeho by se neměl civilizovaný muž obejít a co nezřídka nepozorovaně dojde nebo se ošoupe.

Nabídka zboží je přitom relativně uměřená. Zákazník se v ní díky tomu neztrácí, nemusí se rozhodovat mezi desítkami různých modelů, a tak se při nákupu zbytečně nestresuje. Muž přitom nemusí myslet ani na to, že je třeba nákup občas zopakovat. Služba na to totiž pamatuje za něho a jednou za tři měsíce mu navrhne, že by mohl doplnit zásoby. ChlapskaZasilka.cz ale nezajímá jen pány tvorstva.

"Naší primární cílovou skupinou jsou muži ve věku 25 až 45 let, kteří znají hodnotu svého času a mají styl. V poslední době se nám však kmen zákazníků bujně rozrůstá o ženy," upřesňuje. I proto chtějí mladí podnikatelé svůj web co nejdříve rozšířit o nové rozhraní určené ženám. "Prostřednictvím chystané služby bude navíc možno připojit k zásilce osobní přání či ji dárkově zabalit," plánuje Březina.

On i jeho kolega Tomáš Brychta přitom zdůrazňují, že ChlapskaZasilka.cz není jen obyčejný e-shop, jakých jsou na trhu tisíce. "Nejsme jen prodejci trenek, řešíme zásadní problém dnešních mužů. Ti se teď mohou věnovat zajímavějším věcem než přemýšlení o vlastním spodním prádle," uzavírá Martin Březina.

VIDEO: Nápad roku 2012 - ChlapskaZasilka.cz


 

 

Martin Březina (vlevo) a Tomáš Brychta zdůrazňují, že ChlapskaZasilka.cz není jen obyčejný e-shop, jakých jsou na trhu tisíce. Jejich e-shop o své klienty pečuje třeba tak, že jednou za tři měsíce jim navrhne, že by mohli doplnit zásoby. Foto: Archiv

Související