Manažeři jsou přesvědčeni, že mají před sebou bezprecedentní výzvu, pro kterou neexistuje žádná cestovní mapa. Ve skutečnosti ale existuje. Výzkum Davida A. Lubina a Daniela C. Esty, o nemž před časem přinesl informaci časpis Harvard Business Review, a který se zabýval silami ovlivňujícími konkurenční prostředí v posledních desítiletích, ukázal, že podnikatelské megatrendy mají určité společné rysy a trajektorie. Udržitelnost je rodícím se megatrendem a jeho průběh je do jisté míry předvídatelný. Porozumíme-li tedy tomu, jak firmy vydělaly na minulých megatrendech, může nám to pomoci při formování strategií a systémů dalšího rozvoje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později