Manažeři jsou přesvědčeni, že mají před sebou bezprecedentní výzvu, pro kterou neexistuje žádná cestovní mapa. Ve skutečnosti ale existuje. Výzkum Davida A. Lubina a Daniela C. Esty, o nemž před časem přinesl informaci časpis Harvard Business Review, a který se zabýval silami ovlivňujícími konkurenční prostředí v posledních desítiletích, ukázal, že podnikatelské megatrendy mají určité společné rysy a trajektorie. Udržitelnost je rodícím se megatrendem a jeho průběh je do jisté míry předvídatelný. Porozumíme-li tedy tomu, jak firmy vydělaly na minulých megatrendech, může nám to pomoci při formování strategií a systémů dalšího rozvoje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



