Firma Pietro Filipi chtěla vždy vybočovat z řady. Nejprve samotným názvem, který na českém trhu působil náležitě exoticky, a hned poté prezentací. Zákazník nemůže kolem výlohy přejít bez povšimnutí. Naopak dobře vystavené zboží musí přinutit jeho kroky, aby zamířily do obchodu, který výjimečnost dál umocňuje. Proto Pietro Filipi už roky dbá na sepjetí s designem. Zaměřuje se jak na šikovné tuzemské módní návrháře, jako je Jakub Bryxi, Klára Nademlýnská, Liběna Rochová, či osobnosti z umělecké sféry jako Aňa Geislerová, tak i na talenty v oblasti designu, scénografie, grafiky a podobně. Trendem, bez něhož si prezentaci nelze představit, jsou umělecky koncipované výlohy. Navíc oděvy k této formě reklamy, která se stává jakousi vyzývavou součástí ulice, vysloveně vybízejí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později