Americký autor a vědec Geoffrey James nedávno kontaktoval některé z nejúspěšnějších šéfů firem světa. Výsledkem jeho průzkumu je soubor osmi klíčových přesvědčení, jimiž se ti nejlepší řídí ve svém každodenním jednání. Ukazuje se, že to, čím se odlišují od průměrných a podprůměrných, je naprosto jiné chápání pracoviště, týmové dynamiky i celé firmy.
To, čím se autor zabývá, nejsou vůdcovské vlastnosti těch nejlepších, ale právě jejich přesvědčení. Je to něco, co má hodně blízko ke každodennímu jednání a rozhodování. Něco, co mohou lidé vnímat jako osobní příklad. Pro nejúspěšnější šéfy firem jsou v tomto směru společné následující charakteristiky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



