Americký autor a vědec Geoffrey James nedávno kontaktoval některé z nejúspěšnějších šéfů firem světa. Výsledkem jeho průzkumu je soubor osmi klíčových přesvědčení, jimiž se ti nejlepší řídí ve svém každodenním jednání. Ukazuje se, že to, čím se odlišují od průměrných a podprůměrných, je naprosto jiné chápání pracoviště, týmové dynamiky i celé firmy.
To, čím se autor zabývá, nejsou vůdcovské vlastnosti těch nejlepších, ale právě jejich přesvědčení. Je to něco, co má hodně blízko ke každodennímu jednání a rozhodování. Něco, co mohou lidé vnímat jako osobní příklad. Pro nejúspěšnější šéfy firem jsou v tomto směru společné následující charakteristiky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111