V outdooru, odkud pocházejí reklamy na této stránce, to platí dvojnásob. Porotu oslnily i minimalistické plakáty Cokehands, které běžely v Šanghaji. Navrhl je student designu Jonathan Mark Long spolu s agenturou Ogilvy & Mather. Kampaň je hodně netypická pro značku, která si své logo střeží asi tolik jako tajnou recepturu výroby svého nápoje. Také další velmi tradiční značce Kit Kat se daří stále znovu vykládat její více než 50 let starý slogan "Dejte si pauzu". Kampaň na Betadine od agentury Y&R Praha oceněná v Cannes bronzovým lvem ukazuje, že i v Česku se daří jednoduchým nápadům.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



