Z přilnavosti se ale může lehko stát i přitažlivost - jako v další kampani firmy Goodyear. Třeba přitažlivost medvěda k lososovi, fotbalisty k míči nebo dítěte k lahvičce. Motiv je pokaždé jiný a sdělení výtvarně silné. Slogany agentury Y&R, které doprovázejí letošní kampaň Goodyear, nicméně občas mají co dělat se solidním zmatením. I když krásným. Jeden z nich říká: "Když neobujete Goodyear, bude vaše auto jako kulečníková koule. A ta má trajektorii nejistou, pokud nejste mistr tága." Po jeho přečtení se zdá, že přezouvat slogany častěji než dvakrát ročně je rozhodně cesta do škarpy.
Jan Patera
Z přilnavosti k vozovce se může lehko stát i přitažlivost. Třeba fotbalisty k míči.
"Když to není Goodyear, tak hodně štěstí," hlásí nový slogan na obrázku vlevo. V angličtině slovo GRIP znamená držet se na silnici i držet někoho v objetí, jak připomíná reklama.
Připraveno ve spolupráci s týdeníkem Marketing & Media