Z přilnavosti se ale může lehko stát i přitažlivost - jako v další kampani firmy Goodyear. Třeba přitažlivost medvěda k lososovi, fotbalisty k míči nebo dítěte k lahvičce. Motiv je pokaždé jiný a sdělení výtvarně silné. Slogany agentury Y&R, které doprovázejí letošní kampaň Goodyear, nicméně občas mají co dělat se solidním zmatením. I když krásným. Jeden z nich říká: "Když neobujete Goodyear, bude vaše auto jako kulečníková koule. A ta má trajektorii nejistou, pokud nejste mistr tága." Po jeho přečtení se zdá, že přezouvat slogany častěji než dvakrát ročně je rozhodně cesta do škarpy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Patera
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



