Schopní manažeři sledují trendy a novinky svého oboru, vývoj ekonomiky, mají jasně definovanou strategii. V neposlední řadě sledují trendy manažerského řízení, jejich dopady na angažovanost zaměstnanců a firemní kulturu. Mnozí manažeři vědí a mají potvrzeno v praxi, že budování zdravé firemní kultury a zvyšování angažovanosti zaměstnanců může být jeden z nejlevnějších způsobů, jak zlepšit finanční výsledky společnosti. Ale i v tomto případě platí, že čím dříve budou manažeři znát "symptomy" nízké angažovanosti, tím dříve mohou začít s léčbou a nasadit ten správný "lék". Požadavek na rychlost reakce přichází i z důvodu větší připravenosti a flexibility zaměstnanců určit si vlastní směr své kariéry.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později