Schopní manažeři sledují trendy a novinky svého oboru, vývoj ekonomiky, mají jasně definovanou strategii. V neposlední řadě sledují trendy manažerského řízení, jejich dopady na angažovanost zaměstnanců a firemní kulturu. Mnozí manažeři vědí a mají potvrzeno v praxi, že budování zdravé firemní kultury a zvyšování angažovanosti zaměstnanců může být jeden z nejlevnějších způsobů, jak zlepšit finanční výsledky společnosti. Ale i v tomto případě platí, že čím dříve budou manažeři znát "symptomy" nízké angažovanosti, tím dříve mohou začít s léčbou a nasadit ten správný "lék". Požadavek na rychlost reakce přichází i z důvodu větší připravenosti a flexibility zaměstnanců určit si vlastní směr své kariéry.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Libor Stodola
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



