Týdeník Ekonom (včetně tohoto článku) si můžete přečíst i na vašem iPadu.
APLIKACI STAHUJTE ZDE.
Následující příběh se opravdu stal a ukazuje, že ani silná konkurence panující v nabídce bank nemusí zaručit očekávanou úroveň služeb.
Začínající podnikatelky už loni v prosinci požádaly nejmenovanou banku o vytvoření druhého dispozičního práva k již existujícímu účtu. Řeklo by se - banalita. Ne tak docela. Běžely týdny, pak i měsíc, začal druhý a přihlašovací údaje (aneb aktivační balíček) stále nikde.
Až telefonická urgence odhalila chybu - údaje putovaly na jinou adresu. Vyškolený telefonista vyděšené mladé živnostnice ujistil, že bez znalosti doplňujících údajů nikdo cizí stejně nemohl mít přístup k účtu (peníze skutečně zůstaly na svém místě), prošel údaje a opravil je s tím, že nejpozději do týdne bude vše v pořádku. Prostě chyba, která se stává jednou, maximálně dvakrát za deset let. A opravdu.
Automat jako bonus
Po týdnu čekání aktivační balíček přišel. Nikoli poštou, jak bylo přislíbeno, ale moderně: formou SMS. Ovšem opět úplně cizímu člověku. Ten byl tak laskav, že cizí účet nezneužil a již notně nasupenou dámu obratem o chybě banky informoval. Po velmi důrazném a hlasitém rozhovoru s pracovníkem banky přišel omluvný e-mail.
Jako bonus o den později zavolal na mobil "osobně" automat, kterému si "po zmáčknutí tlačítka 2" mohla poškozená postěžovat. Což byla asi ta poslední kapka. Jedna banka definitivně přišla o klienty, druhá je snadno a rychle získala a stížnost nebude řešit automat, ale Úřad pro ochranu osobních údajů, případně finanční arbitr. Podnikání je zkrátka řehole. Ale snad i zde platí - co tě nezabije, to tě posílí.
Robert Břešťan
šéfkomentátor týdeníku Ekonom
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Robert Břešťan



