Nabídnout po krátkou dobu exkluzivní zboží za dobrou cenu. Takový je princip serveru BigBrands. Jeho majitelé využívají faktu, že v České republice jsou za drahé značky považovány často takové, které v zahraničí patří k průměru (například Zara, Marks & Spencer), a špičkové brandy (třeba Emporio Armani nebo Dolce & Gabbana) u nás buď nejsou dostupné vůbec, nebo za příliš vysoké ceny.
»Vrtalo nám hlavou, proč je u nás mnohem dražší zboží než v Německu, když koruna posiluje,« popisuje začátky svého podnikání Vassili le Moigne.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



