Nabídnout po krátkou dobu exkluzivní zboží za dobrou cenu. Takový je princip serveru BigBrands. Jeho majitelé využívají faktu, že v České republice jsou za drahé značky považovány často takové, které v zahraničí patří k průměru (například Zara, Marks & Spencer), a špičkové brandy (třeba Emporio Armani nebo Dolce & Gabbana) u nás buď nejsou dostupné vůbec, nebo za příliš vysoké ceny.
»Vrtalo nám hlavou, proč je u nás mnohem dražší zboží než v Německu, když koruna posiluje,« popisuje začátky svého podnikání Vassili le Moigne.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111