Axel Hluchy (46)

Vzdělání:
- Vystudoval obchodněpodnikatelskou fakultu Univerzity v německém Paderbornu.
- Absolvoval také Nottingham Business School ve Velké Británii.

Kariéra:
- Začínal ve firmě EvoBus-Group, pobočce Mercedes-Benz AG.
- Ve skupině Metro AG začínal v roce 1997 zavedením mezinárodních účetních standardů.
- V roce 2000 přešel do Metro Cash & Carry Bulharsko, kde strávil dva roky jako finanční ředitel.
- Před působením v Česku pracoval sedm a půl roku jako generální ředitel na Ukrajině.
- Od roku 2009 je generálním ředitelem českého Makro Cash & Carry.

Soukromí:
- Je ženatý, jeho žena je Italka.
- Mezi soukromé záliby patří cestování, tenis a golf.

Velkoobchody Makro

- Celosvětový obrat skupiny Metro Cash & Carry činí 31,1 miliardy eur, zisk 1,1 miliardy eur.
- České finanční výsledky firma nezveřejňuje.
- Celosvětově firma zaměstnává kolem sta tisíc lidí.
- V Česku se obchody nazývají Makro, je jich zatím třináct a pracuje v nich 3426 zaměstnanců.
- Celkově má společnost Metro 670 prodejen ve 30 zemích.
- Velkoobchody Makro jako první v Česku procházejí v tomto roce tzv. IFS certifikací (International Food Standard), dosud tento certifikát bezpečnosti a kvality potravin získalo Makro Praha-Stodůlky, Makro Karlovy Vary a Makro České Budějovice.

Ze své prosklené kanceláře v pražských Stodůlkách se Axel Hluchy vydává téměř denně na procházku do spodního patra rozlehlého objektu vyvedeného v tradičních žlutomodrých barvách.

Německý manažer s českými předky, který už dva roky vede řetězec Makro v České republice, kontroluje, jestli jsou zákazníci spokojeni.

Za dobu jeho řízení prošlo Makro velkými změnami, otevřelo nový distribuční kanál a začalo se více specializovat na užší segmenty zákazníků, třeba italské restaurace, ubytovací služby, kavárny, pekárny nebo vietnamské obchodníky.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-51553870-cesi-jedi-blafy