Jaký je rozdíl mezi prací v Německu a USA? Aneb bez rizika není možné změnit svět 2 minuty čtení Lidé se mě často ptají, jaký je rozdíl mezi prací v Česku a v Německu, kde žiji už více než deset let. Jenže podle mých zkušeností se samotný...
Digitální spotřebitelé 3 minuty čtení Ne, nebudu psát ani o nakupování přes internet, ani o sci-fi, že by se v budoucnu spotřebitelé přetvořili do jednoho velkého Matrixu, pouze o...
Marketing a recese rok poté 9 minut čtení Přesně před rokem jsem na tomto místě psal o výhodách recese pro marketing. Dnes recesi můžeme považovat za minulost - podle Českého...
Zelená je tráva, fotbal to je marketing 3 minuty čtení Mnoho marketingových knih hlásá, že k tomu, abyste získali loajálního zákazníka, nestačí pouze uspokojit jeho potřeby - je nezbytné jej...
Stereotypy, kulturní zvyklosti a marketing 3 minuty čtení Vytváření nových potřeb a tím nových trhů představuje extrémně složitý, v některých případech až nemožný úkol. Snad nejhorší situace nastává,...
Výhody recese pro marketing? 8 minut čtení Říká se, že všechno špatné je pro něco dobré. Ale jak nejlépe porozumět současné recesi a jak se naučit ji vnímat pozitivně? A je toto vůbec...