Články autora

3 minuty čtení
Ne, nebudu psát ani o nakupování přes internet, ani o sci-fi, že by se v budoucnu spotřebitelé přetvořili do jednoho velkého Matrixu, pouze o...
9 minut čtení
Přesně před rokem jsem na tomto místě psal o výhodách recese pro marketing. Dnes recesi můžeme považovat za minulost - podle Českého...
3 minuty čtení
Mnoho marketingových knih hlásá, že k tomu, abyste získali loajálního zákazníka, nestačí pouze uspokojit jeho potřeby - je nezbytné jej...
3 minuty čtení
Vytváření nových potřeb a tím nových trhů představuje extrémně složitý, v některých případech až nemožný úkol. Snad nejhorší situace nastává,...
8 minut čtení
Říká se, že všechno špatné je pro něco dobré. Ale jak nejlépe porozumět současné recesi a jak se naučit ji vnímat pozitivně? A je toto vůbec...