Analýza Babiš hýbe českým mediálním trhem. Podívejte se na pět hlavních změn 4 minuty čtení Andrej Babiš koupil vydavatelství Mafra a posiluje svou pozici na mediálním trhu. Podívejte se, co jeho krok znamená a jaké změny může znamenat...
Přelomový rok 2012 na televizním trhu 8 minut čtení Český televizní trh vstupuje do přelomového roku ve svém dosavadním vývoji. Rok 2012 bude prvním rokem, kdy Česká televize přijde o většinu...
Příbaly k tisku, s kterými to vyhrajete 7 minut čtení Příběh příbalů jako marketingového nástroje tisku je dlouhý a dynamický. Zatímco deníky s nimi téměř skončily, u lifestylových titulů jejich...
Rychlý konec megaprojektu 4 minuty čtení Ještě v srpnu to vypadalo, že se Naše adresa rozšíří. Opak je ale pravdou. Skupina PPF se narychlo rozhodla skoncovat s mediálním projektem...
Úspěch stojí na konceptech 3 minuty čtení Tematická a obsahová profilace je podle zástupců magazínů, které letos vyhrály v soutěži Časopis roku, klíčová a patří k hlavním důvodům jejich...
Špatná zpráva: Ceny za papír se změní v létě 2 minuty čtení Nárůst cen za papír se na tiskovém trhu projeví až ve druhém pololetí. Koho to zasáhne nejvíc, je samozřejmě tiskařský průmysl. I pro digitální...
Koncentrace trhu se odráží ve čtenosti 6 minut čtení Bulvární deník Blesk zůstává jediným českým deníkem se čteností nad hranicí 1 milionu čtenářů.
Těžký tiskový rok 2010 4 minuty čtení Zejména jako rok úsporných opatření označují tuzemští vydavatelé letošní vývoj na tiskovém trhu. I přes vědomí obtížného roku 2010 však plánují...
Reklama v médiích rostla 1 minuta čtení Celkový objem investic do nákupu reklamního prostoru v médiích dosáhl v loňském roce podle hrubých údajů z monitoringu TNS Media Intelligence...
Média se konzumují rychleji než rohlíky 2 minuty čtení Deníky i časopisy čtou lidé kratší dobu, stejně tak s rádiem tráví méně času.
Prodej bulváru už tolik neroste 2 minuty čtení Letošní rok je pro tuzemské bulvární deníky méně příznivý než loňský. Prodejní výsledky tuzemských deníků za první tři letošní čtvrtletí jsou ve...
V médiích se inzeruje o pět procent více 1 minuta čtení Celkově letos dosáhnou investice do nákupu reklamního prostoru v českých médiích 28,7 miliardy korun. Meziročně tak vzrostou o pět procent....
Antimonopolní úřad šetří agentury 3 minuty čtení O český trh mediálních agentur se začal zajímat Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Zkoumá totiž, zda se mediální agentury OMD Czech a...
Mediální agentury: Kartel či ne? 3 minuty čtení Analýza Jestliže nejsilnější hráč trhu začne spolupracovat se svou největší konkurencí a místo soupeření o zakázky spolupracují a domlouvají se...
Carat: Reklama v médiích poroste 2 minuty čtení Tuzemská pobočka mediální agentury Carat připravila svůj odhad vývoje investic do nákupu reklamní plochy v médiích. Učinila tak na základě...