Články autora

8 minut čtení
Český televizní trh vstupuje do přelomového roku ve svém dosavadním vývoji. Rok 2012 bude prvním rokem, kdy Česká televize přijde o většinu...
7 minut čtení
Příběh příbalů jako marketingového nástroje tisku je dlouhý a dynamický. Zatímco deníky s nimi téměř skončily, u lifestylových titulů jejich...
4 minuty čtení
Ještě v srpnu to vypadalo, že se Naše adresa rozšíří. Opak je ale pravdou. Skupina PPF se narychlo rozhodla skoncovat s mediálním projektem...
3 minuty čtení
Tematická a obsahová profilace je podle zástupců magazínů, které letos vyhrály v soutěži Časopis roku, klíčová a patří k hlavním důvodům jejich...
4 minuty čtení
Zejména jako rok úsporných opatření označují tuzemští vydavatelé letošní vývoj na tiskovém trhu. I přes vědomí obtížného roku 2010 však plánují...
1 minuta čtení
Celkový objem investic do nákupu reklamního prostoru v médiích dosáhl v loňském roce podle hrubých údajů z monitoringu TNS Media Intelligence...
2 minuty čtení
Letošní rok je pro tuzemské bulvární deníky méně příznivý než loňský. Prodejní výsledky tuzemských deníků za první tři letošní čtvrtletí jsou ve...
3 minuty čtení
O český trh mediálních agentur se začal zajímat Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Zkoumá totiž, zda se mediální agentury OMD Czech a...
3 minuty čtení
Analýza Jestliže nejsilnější hráč trhu začne spolupracovat se svou největší konkurencí a místo soupeření o zakázky spolupracují a domlouvají se...
2 minuty čtení
Tuzemská pobočka mediální agentury Carat připravila svůj odhad vývoje investic do nákupu reklamní plochy v médiích. Učinila tak na základě...