Analýza Babiš hýbe českým mediálním trhem. Podívejte se na pět hlavních změn HN.cz4 minuty čtení Andrej Babiš koupil vydavatelství Mafra a posiluje svou pozici na mediálním trhu. Podívejte se, co jeho krok znamená a jaké změny může znamenat...
Přelomový rok 2012 na televizním trhu HN.cz8 minut čtení Český televizní trh vstupuje do přelomového roku ve svém dosavadním vývoji. Rok 2012 bude prvním rokem, kdy Česká televize přijde o většinu...
Příbaly k tisku, s kterými to vyhrajete HN.cz7 minut čtení Příběh příbalů jako marketingového nástroje tisku je dlouhý a dynamický. Zatímco deníky s nimi téměř skončily, u lifestylových titulů jejich...
Rychlý konec megaprojektu HN.cz4 minuty čtení Ještě v srpnu to vypadalo, že se Naše adresa rozšíří. Opak je ale pravdou. Skupina PPF se narychlo rozhodla skoncovat s mediálním projektem...
Úspěch stojí na konceptech HN.cz3 minuty čtení Tematická a obsahová profilace je podle zástupců magazínů, které letos vyhrály v soutěži Časopis roku, klíčová a patří k hlavním důvodům jejich...
Špatná zpráva: Ceny za papír se změní v létě HN.cz2 minuty čtení Nárůst cen za papír se na tiskovém trhu projeví až ve druhém pololetí. Koho to zasáhne nejvíc, je samozřejmě tiskařský průmysl. I pro digitální...
Koncentrace trhu se odráží ve čtenosti HN.cz6 minut čtení Bulvární deník Blesk zůstává jediným českým deníkem se čteností nad hranicí 1 milionu čtenářů.
Těžký tiskový rok 2010 HN.cz4 minuty čtení Zejména jako rok úsporných opatření označují tuzemští vydavatelé letošní vývoj na tiskovém trhu. I přes vědomí obtížného roku 2010 však plánují...
Reklama v médiích rostla 1 minuta čtení Celkový objem investic do nákupu reklamního prostoru v médiích dosáhl v loňském roce podle hrubých údajů z monitoringu TNS Media Intelligence...
Média se konzumují rychleji než rohlíky HN.cz2 minuty čtení Deníky i časopisy čtou lidé kratší dobu, stejně tak s rádiem tráví méně času.
Prodej bulváru už tolik neroste HN.cz2 minuty čtení Letošní rok je pro tuzemské bulvární deníky méně příznivý než loňský. Prodejní výsledky tuzemských deníků za první tři letošní čtvrtletí jsou ve...
V médiích se inzeruje o pět procent více 1 minuta čtení Celkově letos dosáhnou investice do nákupu reklamního prostoru v českých médiích 28,7 miliardy korun. Meziročně tak vzrostou o pět procent....
Antimonopolní úřad šetří agentury 3 minuty čtení O český trh mediálních agentur se začal zajímat Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Zkoumá totiž, zda se mediální agentury OMD Czech a...
Mediální agentury: Kartel či ne? HN.cz3 minuty čtení Analýza Jestliže nejsilnější hráč trhu začne spolupracovat se svou největší konkurencí a místo soupeření o zakázky spolupracují a domlouvají se...
Carat: Reklama v médiích poroste 2 minuty čtení Tuzemská pobočka mediální agentury Carat připravila svůj odhad vývoje investic do nákupu reklamní plochy v médiích. Učinila tak na základě...