Cesta k loajálnímu zákazníkovi 6 minut čtení Nabízíte špičkový produkt za dobrou cenu, utrácíte za reklamu a spotřebitelé se k vám přesto nevracejí? Na vině může být špatná péče o zákazníky.
Právní rádce Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější 18 minut čtení Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit...
Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější 18 minut čtení Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit...
Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější 18 minut čtení Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit...
Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější 18 minut čtení Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit...
Jak změřit výkonnost call centra? 5 minut čtení Zvýšená péče o klienty, nabídka speciální péče pro vybrané klienty a vůbec dlouhodobé udržování vztahů se zákazníky nabírají v posledních letech...
Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu 4 minuty čtení Analýza dat získaných prostřednictvím zákaznického centra může značně přispět k ziskovosti a najít drahocenné rezervy.
Kvalitní CRM omluví mnohé nedostatky 7 minut čtení Investice i do toho nejdražšího systému řízení vztahů se zákazníky může být znehodnocena, pokud podceníte význam klientského centra jakožto...
Segmentace pomáhá budovat zákaznická centra 7 minut čtení Segmentace pomáhá budovat zákaznická centra Segmentace zákazníků jako jedna ze strategií přístupu ke klientům a jejich požadavkům by měla být...