reklama
reklama

Články autora

6 minut čtení
Stará paradigmata rozvoje managementu byla striktně vázána na trajektorii minulost - současnost - budoucnost. Takováto extrapolace vývoje je...
11 minut čtení
Nová kvalita marketingových nápadů a nabídek umožňuje podnikům a organizacím dlouhodoběji a úspěšněji fungovat, přežívat a prosperovat. Dravost...
10 minut čtení
Moderní znalostní management učících se organizací, ale i států a zvláště zemí V4, se má v dalším období řídit podle nejnovějších vývojových...
10 minut čtení
Moderní znalostní management učících se organizací, ale i států a zvláště zemí V4, se má v dalším období řídit podle nejnovějších vývojových...
7 minut čtení
V posledních letech bylo vnitropodnikové řízení vytlačováno vyzdvihováním zejména externího, strategického a znalostního managementu.
4 minuty čtení
Znalostní management vyžaduje od manažerů zvládat nejen atributy nové ekonomiky, ale zejména globální souvislosti, minimálně v dimenzích...
reklama