Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů 5 minut čtení Je vzdělávání důležitým nástrojem motivace a stabilizace zaměstnanců? Jakou roli hraje vzdělávání v profesním životě zaměstnanců? Ovlivňuje...
Jaký by měl být nadřízený ve firmě finančního sektoru? 8 minut čtení Jaký by měl být nadřízený? Čím motivuje k lepšímu výkonu a co je naopak neúčinné? Jak nadřízeného hodnotí pracovníci na různých pozicích v...
Práce a soukromí: Jak je sladit? 5 minut čtení Může firma pomoci k celkové pohodě svých zaměstnanců? Odrazí se to na výkonnosti pracovníků? Jak postupovat v případě, že se rozhodneme zvýšit...
Manažerem v době krize 7 minut čtení Krize, krize, krize! Toto slovo slyšíme teď neustále. Odborníci hledají způsob, jak se s krizí vypořádat, a odpovídají na otázky typu: Co by měl...