Články autora

3 minuty čtení
V podstatě by se dalo klamání spotřebitelů rozdělit do dvou fází - klamání ve chvílích, kdy je třeba zákazníka přivábit, a ve druhé fázi ho...
8 minut čtení
Cestovní kancelář někdy nesplní, co slíbila, zkaženou dovolenou je však možné reklamovat a žádat slevu.
3 minuty čtení
Spotřebitelské sdružení chrání spotřebitele zejména tam, kde by jako jedinec neměl šanci proti velkému podnikatelskému subjektu uspět. Přesně...
2 minuty čtení
"Firma, které jsem dlužil splátky za vysavač, zmizela, tak nevidím důvod, proč bych splácel někomu jinému," ohradil se...
2 minuty čtení
Vzhůru do pasti dluhů "Firma, které jsem dlužil splátky za vysavač, zmizela, tak nevidím důvod, proč bych splácel někomu jinému," ohradil se...
7 minut čtení
Banka může zpoplatňovat i své vlastní poplatky a klient nemá nikde dovolání.