Lze hodnotit přínos marketingového oddělení? 3 minuty čtení Na přelomu dubna a května přinesl odborný tisk zprávu o výsledcích výzkumu agentury Stem/Mark, podle kterého má pouze čtvrtina tuzemských firem...
Loajalitou proti krizi i po krizi 8 minut čtení V poslední době se často v odborné literatuře i ve zkušenostech firem setkáváme s myšlenkou, že jedním z cílů protikrizových opatření je udržení...
Strategie konkurenční výhody 7 minut čtení Teorie pěti konkurenčních hrozeb a teorie konkurenční výhody, které zformuloval americký ekonom Michael E. Porter, se staly trvalou součástí...
Kompetence lektorů marketingu 4 minuty čtení Mimoškolní vzdělávání v marketingu je třeba postupně přizpůsobovat evropskému standardu, odpovídajícímu zásadám EU. Důvod je zde velmi prostý:...
Supply chain management z jiného pohledu 6 minut čtení Boj o tržní pozici a přežití je jedním z principů ekonomické teorie i praxe. Co je tedy v tomto směru nového?
Co ukázal výzkum hodnototvorného řetězce 3 minuty čtení Výzkum investičně nenáročné restrukturalizace nosných vnitropodnikových vztahů v MSP*) potvrdil aktuální stav tvorby hodnototvorného řetězce.
Význam hodnototvorného řetězce 8 minut čtení Současný racionální vývoj ekonomických struktur představuje jistý odklon od tradičního útvarového chápání rozdělení firmy, které je nově...
Manažerské rozhodování a finance 5 minut čtení Alexandr Čestnější: "Manažérské rozhodovanie". Vydavatelstvo Univerzity Komenského v Bratislavě.V praxi...
MARKETINGOVÉ PODNIKATELSKÉ KONCEPCE 2 minuty čtení Rostoucí význam zákaznické orientace je z mimopodnikového pohledu spojen v mnoha branžích se změnou trhu prodávajících na trhy...
Jak by měl manažer využít dobu hájení 3 minuty čtení Jak by měl manažer využít dobu hájení Velmi rychle u nás zdomácnělo pravidlo stodenního hájení veřejných činitelů v době, kdy se dostanou do...