reklama
reklama

Články autora

2 minuty čtení
Tradiční průběh kariéry měl obvykle vzestupnou tendenci. S přibývajícím věkem člověk stoupal po hierarchickém žebříčku organizace, pro kterou...
2 minuty čtení
ohlédneme-li se za více než čtyřmi dekádami existence Moderního řízení na našem trhu odborných periodik, uvědomíme si, nejen jak mnoho se...
2 minuty čtení
Módní směry a metody v managementu přicházejí a odcházejí, podobně jako je tomu u módy v odívání. V listopadu - Měsíci kvality - si můžeme...
1 minuta čtení
Tempo změn a inovací se zrychluje, konkurence je čím dál dravější, zákazníci jsou vrtkaví a nestálí. I když se o tomto vývoji neustále mluví a...
2 minuty čtení
Dříve plus, dnes již samozřejmost, tak lze charakterizovat požadavek mnoha zaměstnavatelů na jazykové znalosti, ICT a jiné dovednosti absolventů...
2 minuty čtení
Je nápadné, jak mnoho zahraničních ekonomicky či podnikatelsky zaměřených periodik přestává psát o podnikání a o manažerském umění. Nejčastěji...
2 minuty čtení
Prognostici v sedmdesátých letech předpovídali, že po roce 2000 technologický vývoj natolik zmenší pracovní zátěž lidí, že budou trávit značnou...
2 minuty čtení
Každoročně s koncem školního roku se zvyšuje zájem mladých lidí i jejich rodičů o to, co dál, jakou profesní dráhu si zvolit pro budoucnost. A i...
2 minuty čtení
K tomu, aby člověk založil a vedl podnik nebývalo nutné mít vysokou školu. Stačil dobrý nápad, zdravý rozum a trocha štěstí a peněz. Vždy byli...
2 minuty čtení
Obezita je moderní civilizační problém, který se projevuje rychle se zvyšujícím počtem lidí s nadváhou doprovázeným růstem více či méně známých...
8 minut čtení
PROFILJednou z nejznámějších podnikatelek a topmanažerek v České republice je Ing. Olga Girstlová, generální ředitelka a místopředsedkyně...
2 minuty čtení
Hledáte práci či zaměstnance, nebo se jen ze zvědavosti zajímáte o to, co trh práce nabízí a co naopak žádá? Ať už přes inzerci v denním tisku,...
2 minuty čtení
Většina manažerů ví, že k úspěchu v práci potřebují znát nové věci, mít dobré nápady tj. inovativní myšlenky, a že klíčové jsou přitom...
reklama