Zlaté časy PR přicházejí 2 minuty čtení Před dvaceti lety napsal Al Ries knihu „The Fall of Advertising and the Rise of PR“. Tenkrát jsme si mysleli, možná spíše doufali,...
Jeden trénink mistra nedělá 3 minuty čtení Jsou lidé, kteří po pozornosti médií dychtí, a pak ti, kteří se jí vyhýbají jako čert kříži. Pokud ale působí na exponované pozici, je jisté, že...
Kdo je současnou mediální hvězdou českého byznysu? 6 minut čtení Role osobní image je v byznysu důležitá. Často jsou to právě konkrétní osobnosti, které reprezentují profil a hodnoty firmy, již vlastní nebo...
Nenáviděná zkratka: AI 5 minut čtení AI – dvě písmena, která mě provázejí všude. V práci, doma i v hospodě, kam zajdeme na rychlé pivo. V telefonu, na konferenci i při pracovní...
Češi vidí byznys pozitivně 5 minut čtení Léta jsme měli pocit, že jsou naši klienti otloukánkem českých médií. Slovo podnikatel bylo téměř synonymem zločince. Dostat do novin dobrou...
Marek Dvořák: Snad si splním další sen 6 minut čtení Za popularizaci urgentní medicíny získal lékař Marek Dvořák mimo jiné ocenění Osobnost PR od Asociace public relations. Nejdůležitější pro něj...
Pozornost a důvěra. Influenceři je mají a značky potřebují 3 minuty čtení Na influencery můžete mít různé názory, jednu věc ale nemůžete popřít – dokážou něco, co značkám často nejde: umějí upoutat, získat si a zapojit...
Od zlořečení k atentátu 2 minuty čtení Nabitý sál pražské Písecké brány ukázal, že politická komunikace je aktuální téma. Ačkoli jen menšina členských agentur APRA pracuje pro...
Měření není zadarmo, ale vyplatí se 5 minut čtení To, že měření vypadá smysluplně, ještě neznamená, že je relevantní, říká v rozhovoru Richard Bagnall, spoluzakladatel společnosti CommsClarity a...
Lemur 2025: spousta inspirace 8 minut čtení Celkem 65 trofejí bylo letos v červenci rozdáno při jubilejním ročníku České ceny za PR. Připomínáme některé zajímavé projekty.
S čím vším vám může pomoci PR? 4 minuty čtení 1. Media relations Media relations jsou tradiční doménou PR. Vybudované vztahy s novináři a chápání mediální logiky je základním kamenem úspěšné...
Čísel málo, optimismu dost 3 minuty čtení Kolik se ročně utratí za PR služby v Česku? Tohle číslo by zajímalo leckoho. Ale neexistuje. Nezbývá než se zaměřit na výroční výzkum APRA,...