Téma/

PR

Odebírat
2 minuty čtení
Před dvaceti lety napsal Al Ries knihu „The Fall of Advertising and the Rise of PR“. Tenkrát jsme si mysleli, možná spíše doufali,...
3 minuty čtení
Jsou lidé, kteří po pozornosti médií dychtí, a pak ti, kteří se jí vyhýbají jako čert kříži. Pokud ale působí na exponované pozici, je jisté, že...
5 minut čtení
AI – dvě písmena, která mě provázejí všude. V práci, doma i v hospodě, kam zajdeme na rychlé pivo. V telefonu, na konferenci i při pracovní...
5 minut čtení
Léta jsme měli pocit, že jsou naši klienti otloukánkem českých médií. Slovo podnikatel bylo téměř synonymem zločince. Dostat do novin dobrou...
6 minut čtení
Za popularizaci urgentní medicíny získal lékař Marek Dvořák mimo jiné ocenění Osobnost PR od Asociace public relations. Nejdůležitější pro něj...
2 minuty čtení
Nabitý sál pražské Písecké brány ukázal, že politická komunikace je aktuální téma. Ačkoli jen menšina členských agentur APRA pracuje pro...
5 minut čtení
To, že měření vypadá smysluplně, ještě neznamená, že je relevantní, říká v rozhovoru Richard Bagnall, spoluzakladatel společnosti CommsClarity a...
8 minut čtení
Celkem 65 trofejí bylo letos v červenci rozdáno při jubilejním ročníku České ceny za PR. Připomínáme některé zajímavé projekty.
4 minuty čtení
1. Media relations Media relations jsou tradiční doménou PR. Vybudované vztahy s novináři a chápání mediální logiky je základním kamenem úspěšné...
3 minuty čtení
Kolik se ročně utratí za PR služby v Česku? Tohle číslo by zajímalo leckoho. Ale neexistuje. Nezbývá než se zaměřit na výroční výzkum APRA,...