1. Marks & Spencer mlžil po kyberútoku

Zákazníci obchodního řetězce Marks & Spencer v Británii jsou nespokojeni s tím, jak firma informovala o dopadech kybernetického útoku z minulého týdne. V oficiálním prohlášení po třech dnech po akci oznámila vyřešení všech problémů, spousta věcí v obchodech ale nefungovala.
Společnost přešla do stavu offline – přestala zpracovávat bezkontaktní platby, pozastavila shromažďování objednávek přes dotykové terminály i službu vyzvedávání zboží v obchodech a varovala před možným zpožděním jeho doručení.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



