Trh s digitální reklamou prochází obdobím výrazné transformace. Moderní technologie otevírají firmám nové příležitosti, jako je například TV shopping a integrovaná reklama během živého vysílání. Katarína Dörnerová, ředitelka streamovací platformy SWEET.TV, nastínila varianty inovativních řešení pro marketéry i firmy.

Proč je téma nové reklamy právě teď aktuální?

Nové technologie propojily televizní a digitální reklamní trh, čímž českým značkám nabízejí významné příležitosti pro efektivnější oslovení publika. Špičkoví marketéři vyčleňují finanční prostředky na reklamu Connected TV (CTV), která označuje televizní obsah poskytovaný prostřednictvím internetu. Vývoj CTV na streamovací platformě SWEET.TV poskytuje možnost prodávat produkty během reklamy prostřednictvím dálkového ovladače televizoru nebo integrovat reklamu do živého vysílání. I když tradiční reklama zůstává vysoce účinným nástrojem, nástup nových technologií vytvořil nové možnosti pro zapojení diváků.

Jaké jsou výhody streamovací platformy?

SWEET.TV úspěšně působí v Česku a dalších 18 zemích východní Evropy, Pobaltí a Balkánu a nabízí více než 145 špičkových televizních kanálů, přes tisíc filmů, premiéry filmů Disney, Paramount a další. Naše služby využívá a oceňuje již více než 10 milionů uživatelů. Nejen z toho důvodu jsme se zavázali k neustálým inovacím. Náš revoluční lineární reklamní formát, model FAST, plynule integruje cílenou reklamu do živého vysílání a spojuje výhody tradiční televizní reklamy s digitálními funkcemi.

Divák sleduje obsah v přímém přenosu a poté začíná reklamní přestávka na míru. Obsah pokračuje plynule, bez jakéhokoli zpoždění nebo přerušení. Možnosti cílení jsou plně přizpůsobitelné konkrétním potřebám firem, což zajišťuje vysokou účinnost a bezpečnost značky. Metriky měření jsou vysoce přesné.

Sweet TV

SWEET.TV uzavřela strategické partnerství se společností Samsung. Jaká jsou specifika takového spojení?

Strategické partnerství mezi společnostmi SWEET.TV a Samsung začalo v roce 2018 a přerostlo v globální spolupráci. Od roku 2024 bude na dálkových ovladačích Samsung Smart TV v Česku a dalších 17 evropských zemích vedle tlačítek Netflix, Disney+ a Amazon Prime umístěno speciální tlačítko SWEET.TV. Získáme tak přímý přístup k velkému publiku majitelů Smart TV. Naše aplikace je také umístěna na domovské stránce Smart TV, která je viditelná ihned po zapnutí televizoru.

Prozradíte více o franšíze streamovací platformy SWEET.TV?

Jedná se o naši výraznou B2B nabídku, která umožňuje rychlé spuštění vlastní služby pod naší značkou během 3 až 4 měsíců. Nabídka je určena maloobchodníkům, telekomunikačním společnostem a poskytovatelům internetových služeb. Zajišťujeme komplexní technologickou základnu, nepřetržitou podporu, nástroje pro monetizaci, strategie růstu a hluboké odborné znalosti obsahu. Díky našim 16letým zkušenostem v této oblasti mohou partneři potenciálně ušetřit 4 až 5 let a miliony eur za vývoj vlastního OTT řešení, včetně testování, vylepšování a technické údržby.

Jednou z hlavních výhod pro franšízanta je možnost využít streamovací platformu k vytvoření synergie a posílení svého hlavního podnikání. To může zahrnovat růst kapitalizace, příjmů a růst ARPU prostřednictvím předplatného, reklamy a také pravidelné marketingové komunikace se zákazníky.

Související

Text nevyjadřuje názor redakce