Třetí vydání úspěšného modelu wolfsburské značky se může na první pohled zdát být pouhým vylepšením stávajícího. Jenže pár pozoruhodných věcí novinka přináší, stejně jako zjištění, že si firma za jeho promyšlenost nechá dobře zaplatit.
Řeč je o Tiguanu, autu s všedním výrazem současných Volkswagenů, které si získává širokou oblibu pragmatických motoristů, kteří umí rozpoznat jeho kvality. I ve svém třetím vydání jde o komplexně pojaté auto jezdící na naftu či benzin a s pohonem předních nebo všech kol.
Samozřejmě, všechna nově uváděná benzinová auta VW, stejně jako škodovky, mají nějakou formu elektrického dopingu. Stejně tak i tato testovaná předokolka, která s patnáctistovkou motorem a výkonem 150 koní patří k těm slabším. Přesto její cena s bohatší výbavou Elegance překračuje hranici 1,1 milionu korun, aniž by zájemce z bohatě dimenzovaného příplatkového ceníku objednal byť jen jedinou položku.
A že by se v něm pár užitečných věcí našlo: třeba nová generace předních světlometů se složitým názvem IQ light HD LED Matrix. Přesně ví, jak se chovat na dálnici, tedy že v automatickém režimu není nezbytně nutné osvětlovat protisměr. Za takto chytrá světla, která nemá ani Passat z vyšší třídy stejného výrobce, se v rámci výbavy Elegance připlácí 12 400 korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později