Toyota C‑HR byla odjakživa stylovkou. Kompaktní SUV si nikdy nehrálo na nejprostornější vůz své třídy, jeho velkou výhodou byl ale atraktivní design. Tento recept si japonský vůz ponechal i v druhé generaci, která se na českém trhu objevila v loňském roce. Nově auto vypadá jako trochu nafouknutý Prius.
Nesmíte se ale nechat zmást, z C‑HR se rozhodně nestal „terénní“ Prius. Nový designový jazyk značky je natolik specifický, že to k těmto úvahám zkrátka svádí. A tak je tu přední část, jejíž rohy objímají diodová světla, a v kontrastu s ní jsou ostře řezané zadní partie se světelným pásem přes celou šířku auta. V jeho prostředku je decentně skryté podsvícené jméno modelu. V porovnání s předchůdcem zůstala svažující se střecha vzadu ve stylu kupé, což sice působí na atraktivitě, ale ubírá na vnitřním prostoru.
Vzadu je totiž C‑HR možná až trochu klaustrofobické. Zatímco cestující vpředu si budou užívat pohodlná sedadla s výborným bočním vedením a optimální tuhostí, vzadu se budou pasažéři při nejlepším trochu krčit. Pokud se tam vůbec vejdou. Před koleny menší postavy až takový problém mít nebudou, nad hlavou je ale místa opravdu málo.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později