Není to auto, za kterým byste se dvakrát otočili. Možná ani jednou ne. O co méně zvedne tep, o to více umí život maximálně usnadnit.
Touran na trhu už zřejmě moc dlouho nepobude, v podstatě mává na rozloučenou výraznějším faceliftem. Současná generace se prodává už od roku 2015 a přímého nástupce mít s největší pravděpodobností nebude. Kdo potřebuje větší rodinné auto, Volkswagen mu nabízí alternativy, kterými jsou elektrický ID. Buzz nebo T7 Multivan. Jenže i ten cenově začíná na částce jeden a čtvrt milionu.
Touran je tedy jedním z posledních klasických MPV krabicovitých tvarů a s konvenčními motory bez hybridních technologií, které se dá na současném automobilovém trhu pořídit za relativně rozumné peníze. Základ začíná pod hranicí 800 tisíc a končí nad milionem, i základní výbava je docela bohatá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



