Fešáckou osobní verzi Multivan nově od zbytku rodiny „busíků“ odlišuje použití platformy pro osobní auta, jakou má třeba Golf nebo Octavia. To umožnilo přiblížit podlahu vozu k silnici, přičemž klesla i celková výška karoserie. Multivan se tak nyní jeví subtilnější a se svými 1,9 metru může konečně i do všech podzemních garáží.
Právě v nich se ovšem řidič pravděpodobně nevyhne stresujícím situacím. Auto sice nevypadá tak dominantně jako kdysi, ve skutečnosti ale narostlo o sedm centimetrů do délky a čtyři do šířky. A díky tomu spolehlivě zaplní úzká parkovací místa od levé čáry k pravé – vystoupit z auta zadními posuvnými dveřmi bude mnohdy nejen pohodlnější, ale v některých situacích i nutné.
Multivan je zkrátka obrovský kus auta, kam se vejde sedm lidí na rovnocenně dimenzovaná sedadla. Ta lze díky kolejnicovému systému různě přeskupovat anebo třeba úplně vyjmout. V takovém případě pojme kabina až čtyři krychlové metry nákladu. Užitnou hodnotu z pohledu přepravy nákladu ještě vylepšuje fakt, že nákladová hrana kufru je nízko nad zemí a podlaha je absolutně rovná.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později