Fešáckou osobní verzi Multivan nově od zbytku rodiny „busíků“ odlišuje použití platformy pro osobní auta, jakou má třeba Golf nebo Octavia. To umožnilo přiblížit podlahu vozu k silnici, přičemž klesla i celková výška karoserie. Multivan se tak nyní jeví subtilnější a se svými 1,9 metru může konečně i do všech podzemních garáží.
Právě v nich se ovšem řidič pravděpodobně nevyhne stresujícím situacím. Auto sice nevypadá tak dominantně jako kdysi, ve skutečnosti ale narostlo o sedm centimetrů do délky a čtyři do šířky. A díky tomu spolehlivě zaplní úzká parkovací místa od levé čáry k pravé – vystoupit z auta zadními posuvnými dveřmi bude mnohdy nejen pohodlnější, ale v některých situacích i nutné.
Multivan je zkrátka obrovský kus auta, kam se vejde sedm lidí na rovnocenně dimenzovaná sedadla. Ta lze díky kolejnicovému systému různě přeskupovat anebo třeba úplně vyjmout. V takovém případě pojme kabina až čtyři krychlové metry nákladu. Užitnou hodnotu z pohledu přepravy nákladu ještě vylepšuje fakt, že nákladová hrana kufru je nízko nad zemí a podlaha je absolutně rovná.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jakub Stehlík
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



