Čas mezi elektromobily letí rychle, ale Porsche Taycan je i po dvou letech na trhu stále jedním z těch nejlepších, které se vůbec dají pořídit. Výkonné motory mu propůjčují jen stěží pochopitelné zrychlení, 800V architektura přidává vysoce výkonné dobíjení, jež umožňuje doplnit energii na 100 kilometrů za pět minut, a vyspělý podvozek má schopnost v zatáčkách odkrvit mozek.
Porsche teď však všechno zabalilo do o něco praktičtějšího balení s větším zadním kufrem a vyšší světlou výškou, která pomůže nejen při jízdě v terénu. Oplastovaný Taycan Cross Turismo se stal jediným elektrokombíkem na českém trhu.
Praktičtější a levnější
Důkladný pohled do konfigurátoru českého Porsche navíc odhaluje, že Cross Turismo se dá pořídit levněji než výchozí sedan. Ten v testované verzi 4S stojí od 2 878 000 korun, podobné Cross Turismo začíná na 3 026 000 korunách, jenže se standardně dodává s větší, 93,4kWh baterií, která je u sedanu za nemalý příplatek 157 200 korun. Obyčejný Taycan 4S s ní pak stojí 3 035 200 korun, a je tedy o devět tisíc dražší.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později