Není to tak dávno, co byly banky typicky plné přepážek, pokladních a lidí čekajících v pořadníku. Před lety však na trh vstoupil nový model, kdy se pobočky začaly proměňovat v designové prostory podobné moderním kancelářím a obývacím pokojům, ubylo sterilních židlí, přibylo křesel a především moderních technologií.
Na tento trend se rozhodla reagovat i Česká spořitelna, která je s počtem přes čtyři a půl milionu klientů největší tuzemskou bankou. Přistoupila k digitalizaci pobočkové sítě. Za přerodem, kterým banka prochází, stojí Tomáš Honěk. „V západním světě se z bankovnictví během posledních dvaceti let stala komoditní hra. Banky poskytují klientům různé produkty jako hypotéky, účty, spotřební financování a vzájemně si potom konkurují v jednotlivých drobných nuancích a ceně. To chceme změnit, proto jsme přistoupili k digitální transformaci, ve které vidíme příležitost vrátit se zpátky ke kořenům,“ říká.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později