Není to tak dávno, co byly banky typicky plné přepážek, pokladních a lidí čekajících v pořadníku. Před lety však na trh vstoupil nový model, kdy se pobočky začaly proměňovat v designové prostory podobné moderním kancelářím a obývacím pokojům, ubylo sterilních židlí, přibylo křesel a především moderních technologií.
Na tento trend se rozhodla reagovat i Česká spořitelna, která je s počtem přes čtyři a půl milionu klientů největší tuzemskou bankou. Přistoupila k digitalizaci pobočkové sítě. Za přerodem, kterým banka prochází, stojí Tomáš Honěk. „V západním světě se z bankovnictví během posledních dvaceti let stala komoditní hra. Banky poskytují klientům různé produkty jako hypotéky, účty, spotřební financování a vzájemně si potom konkurují v jednotlivých drobných nuancích a ceně. To chceme změnit, proto jsme přistoupili k digitální transformaci, ve které vidíme příležitost vrátit se zpátky ke kořenům,“ říká.
Víte, že…
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod
- nezobrazují se jim reklamy
- mohou odemknout obsah kamarádům
- mohou prohlížet online archiv