Mnoho uživatelů nepovažuje profesní síť LinkedIn za místo, kde by se dala najít práce. Pro personalisty je to ale naopak nezbytný pracovní nástroj a nejčastější zdroj kandidátů, zejména na vyšší pozice. Tyto dvě zdánlivě si odporující skutečnosti si ve skutečnosti vůbec neodporují. Když je totiž uživatel této sociální sítě pasivní − má tam jen uložený životopis a nic jiného na ní nedělá, těžko se dočká pozornosti personalistů. Může za to mechanika LinkedInu, která podporuje viditelnost těch aktivních. Přitom stačí použít jen pár triků a začít na síti s pravidelnou aktivitou a člověk se může stát v rámci LinkedInu respektovaným a oslovovaným odborníkem. Právě na této platformě, která má pověst nejdůvěryhodnější sociální sítě, se dá dobře začít s budováním osobní značky.
Víte, že…
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod
- nezobrazují se jim reklamy
- mohou odemknout obsah kamarádům
- mohou prohlížet online archiv