Mnoho uživatelů nepovažuje profesní síť LinkedIn za místo, kde by se dala najít práce. Pro personalisty je to ale naopak nezbytný pracovní nástroj a nejčastější zdroj kandidátů, zejména na vyšší pozice. Tyto dvě zdánlivě si odporující skutečnosti si ve skutečnosti vůbec neodporují. Když je totiž uživatel této sociální sítě pasivní − má tam jen uložený životopis a nic jiného na ní nedělá, těžko se dočká pozornosti personalistů. Může za to mechanika LinkedInu, která podporuje viditelnost těch aktivních. Přitom stačí použít jen pár triků a začít na síti s pravidelnou aktivitou a člověk se může stát v rámci LinkedInu respektovaným a oslovovaným odborníkem. Právě na této platformě, která má pověst nejdůvěryhodnější sociální sítě, se dá dobře začít s budováním osobní značky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hana Vacková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



