Mnoho uživatelů nepovažuje profesní síť LinkedIn za místo, kde by se dala najít práce. Pro personalisty je to ale naopak nezbytný pracovní nástroj a nejčastější zdroj kandidátů, zejména na vyšší pozice. Tyto dvě zdánlivě si odporující skutečnosti si ve skutečnosti vůbec neodporují. Když je totiž uživatel této sociální sítě pasivní − má tam jen uložený životopis a nic jiného na ní nedělá, těžko se dočká pozornosti personalistů. Může za to mechanika LinkedInu, která podporuje viditelnost těch aktivních. Přitom stačí použít jen pár triků a začít na síti s pravidelnou aktivitou a člověk se může stát v rámci LinkedInu respektovaným a oslovovaným odborníkem. Právě na této platformě, která má pověst nejdůvěryhodnější sociální sítě, se dá dobře začít s budováním osobní značky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později