Provozovatelé dvou třetin nejnavštěvovanějších internetových stránek světa podrobně sledují, co a jak na nich lidé dělají. Ukazuje to průzkum specializovaného serveru W3techs.com. Část internetových podnikatelů chce ale znát chování svých on-line návštěvníků ještě detailněji. Pokročilé analytické programy firmám umožňují sledovat, jak jejich zákazníci pohybují myší po obrazovce, a zjišťovat například konkrétní důvody, proč ze stránek odcházejí, aniž by na nich nakoupili. Mezi nejvíce používané nástroje tohoto formátu patří software brněnského start-upu Smartlook, do kterého investovali i dva matadoři českého internetu − zakladatel Mall.cz a šéf investičního fondu Reflex Capital Ondřej Fryc a zakladatel Webnodu Vít Vrba.

Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.