Provozovatelé dvou třetin nejnavštěvovanějších internetových stránek světa podrobně sledují, co a jak na nich lidé dělají. Ukazuje to průzkum specializovaného serveru W3techs.com. Část internetových podnikatelů chce ale znát chování svých on-line návštěvníků ještě detailněji. Pokročilé analytické programy firmám umožňují sledovat, jak jejich zákazníci pohybují myší po obrazovce, a zjišťovat například konkrétní důvody, proč ze stránek odcházejí, aniž by na nich nakoupili. Mezi nejvíce používané nástroje tohoto formátu patří software brněnského start-upu Smartlook, do kterého investovali i dva matadoři českého internetu − zakladatel Mall.cz a šéf investičního fondu Reflex Capital Ondřej Fryc a zakladatel Webnodu Vít Vrba.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Radek Novotný
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



