Americká společnost PayPal před pár dny na 28 trzích světa včetně Česka a Slovenska spustila nový systém plateb, který by měl najít uplatnění především v kamenných obchodech či restauracích. Firma, jež loni utržila 17,8 miliardy dolarů a dosáhla zisku 2,5 miliardy, se přitom dosud zaměřovala převážně na bezhotovostní transakce v on-line prostředí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



