Mazdu v Česku na seznamu top 10 nejprodávanějších značek nenajdete. A přesto má image, kterou by jí jiné značky mohly závidět. V recenzích se na jízdní vlastnosti aut z Japonska pěje chvála, stejně jako na nekonvenční způsob, jakým inženýři přistupují k technickým řešením a designéři k návrhům elegantních kabin a atraktivních křivek karoserie. Na to, aby se z ní stala masová značka, je to však zřejmě málo.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



