John seděl u svého fyzioterapeuta. Zatímco většina lidí fyzioterapeuta navštěvuje kvůli bolavým zádům a ztuhlému krku, Johna trápil jiný problém: ochablá ruka. Ale nestěžoval si. Od dětství byl zvyklý překonávat překážky."
Přesně toto jsou první věty knížky, které se objeví čtenáři pod nosem. Dobře, ale jak to souvisí se sociálními sítěmi, může si někdo pomyslet. No, popravdě docela dost. O pár řádků dále se o Johnovi dočítáme, že ve škole nebyl zrovna premiantem, spolužáci jej také neměli zrovna v lásce a navíc trpěl obsedantně-kompulzivní poruchou. Od dětství měl ale velký sen − stát se spisovatelem. S jeho výchozí pozicí se ovšem něco takového zdálo být spíše utopií než reálným snem. John ale zatínal zuby, stejně jako v oné čekárně u doktora. Důvod jeho ochablé ruky, vypráví autorky knihy, mu totiž byl zcela jasný − právě totiž podepsal prvních 150 tisíc výtisků své knížky, která se ještě před vydáním dostala na první místo v knihkupeckých sítích. Co stálo za tímto úspěchem? John přečetl dvě kapitoly na svém YouTube kanálu. Celé jeho jméno mimochodem zní John Green.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později