Má projetou Evropu, Afriku a Asii. Roman Vilkus, marketingový ředitel nadnárodní společnosti Groupe SEB, v jejímž portfoliu jsou značky jako Tefal či Rowenta, cestuje jak služebně, tak soukromě. V obou případech si prý cizí destinace doslova užívá a srovnává je do pomyslného žebříčku. Zatímco třeba Saúdská Arábie se poté, co ji poznal, propadla, takový Írán nebo Indie na stupnici povýšily. "Hodně dám na to, jací lidé v dané zemi žijí, jak vystupují, jakou mají kulturu. Zajímá mě, jak je země bezpečná," říká Vilkus.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



