Pro někoho je to obyčejná teniska, bota na denní pohodlné nošení. V očích druhého je to komodita, jejíž cena může v určitých případech vyletět do astronomických výšek. Raritní tenisky neboli sportovní boty produkované největšími značkami se speciálním designem a v limitovaných edicích přitahují stále větší pozornost. Skupina fanoušků, takzvaných sneakerheads, se dokonce zvětšuje takovým tempem, že v polovině následující dekády by podle odhadů mohla vytvořit trh v hodnotě šesti miliard dolarů. Kolem komunity teniskářů se staví infrastruktura potřebná k jejímu fungování. Hvězdy, jež jednotlivé verze bot zaštiťují. Designéři, kteří vzhledově originální modely kreslí. Výrobci, prodejci…
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Víte, že…
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod
- nezobrazují se jim reklamy
- mohou odemknout obsah kamarádům
- mohou prohlížet online archiv