Když nejbohatší muž světa Jeff Bezos spouštěl v roce 1994 svůj internetový obchod, zvažoval několik jmen. Vybral Amazon. Chtěl tak ukázat, že nakupování v digitální éře bude velké jako řeka. Jihoamerická Amazonka je nejvodnatějším tokem světa a s africkým Nilem se přetahuje o titul nejdelší řeky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Leoš Rousek
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



