Michal Kardaš je typ člověka, který funguje plně digitálně. "Až si říkám, co budu dělat, když vypnou proud," vtipkuje spolumajitel konzultantské společnosti Outboxers, která se zaměřuje na inovace v podnikání a zakládá startupové projekty.
Středobodem jeho ekosystému je notebook 1 , hlavní pracovní nástroj. "Nový Mac má ale nevýhodu v tom, že má pouze jeden typ konektoru. Proto k němu nosím malého bratříčka v podobě hubu 2 s různými typy konektorů."
Bezdrátová sluchátka 3 pro něj znamenají doslova revoluci ve fungování. "Už si ani nevzpomínám, kdy jsem s někým mluvil bez nich. Připojí se prostým vložením do uší. Prostě si je nasadím a jdu na to," pochvaluje si.
"Hodinky AppleWatch 4 jsou super pro ukazování času a měření tepovky při běhání." Vzhledem k tomu, že působí v inovačním byznysu, aktivně zkouší nové aplikace, produkty a služby především na mobilu. Každá jeho platební aplikace, jako Revolut, Saifu, Twisto či Curve, má také svou vlastní kartu 5 .
Ačkoliv Michal Kardaš denně pracuje s nejnovějšími technologiemi, ví, že některé jsou nadčasové a výsledky potřebují čas. "Třeba jako kvalitní osmnáctiletá whisky 6 ." Fascinuje ho rovněž problematika mobility, třeba nástup elektromobilů. "O to více bychom neměli zapomínat na přirozený pohyb a sport 7 . A nakonec správný branding je důležitý i v maličkostech," říká a ukazuje na porcelánový hrneček 8 .