Technologie zajímají Lukáše Frydrycha především v autech. Zakládá si na vysoké kvalitě zpracování a spolehlivosti. "Z toho důvodu preferuji německé výrobce a auta vždy volím v plné výbavě," líčí majitel společnosti Edox reality a dodává, že nejen při cestě do práce s oblibou využívá všechny vychytávky svého BMW 1 − head up display, tedy promítání údajů z palubní desky na čelní sklo, panoramatickou střechu, otevírání kufru nohou i kvalitní audio systém. "Vždy říkám, že u aut je to stejné jako v byznysu − platí, co zaplatíš, to dostaneš."
Technologie vnímá jako nedílnou součást moderního života, ale snaží se, aby jeho vlastní život ovlivňovaly co nejméně, a rád se vrací k tradičním předmětům: v jeho tašce proto nikdy nechybí sluneční brýle Ray-Ban 2 a papírový diář FranklinCovey 3 , na který osobně spoléhá už deset let.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Pěničková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



