Subaru to nemá v Evropě úplně jednoduché. Nekonkuruje největším hráčům na trhu a nabízí auta, která nejsou určená pro masy. Jeho hodnotu ocení ti, kteří si dokážou považovat jedinečnosti koncepce.
Japonský výrobce tu vešel do podvědomí hlavně díky symetrickému pohonu všech kol a motorům typu boxer s protiběžnými písty. I proto se Subaru stalo také synonymem pro univerzální kombíky nebo i SUV, přestože nedosahovaly slávy zavedených konkurentů. Velké renomé mu ale dělal i sportovní model STI, který mezi automobilovými nadšenci znamená pojem už desítky let.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



