Jen třetina malých a středních firem v Česku má představu o své budoucnosti. Takové zjištění přinesl průzkum Microsoftu, který se tázal tisícovky respondentů. Ukázal také, že téměř polovina zaměstnanců českých podniků do 250 zaměstnanců vidí budoucnost své firmy negativně. Z mezinárodního srovnání jsme druzí největší skeptici po Řecku, daleko za sousedními zeměmi, jako jsou Polsko, Německo či Slovensko. Tato skepse možná souvisí s tím, že firmy nemají zpracovaný plán svého rozvoje. Přinášíme inspiraci, jak tuzemské prostředí "nakazit" inovační kulturou a myslet pozitivněji.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hana Kejhová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



