Jen 14 % českých firem se rozhoduje o svých investicích strategicky
Sotva třetina malých a středních firem (MSP) v Česku má jasnou představu o své budoucnosti, zjistil průzkum Moderní, či zaostalé. Kam míří malé a střední firmy?, který nechal zpracovat Microsoft. Jen 30 % českých MSP má písemný plán na více než šest měsíců. Hlavními důvody neexistence dlouhodobějšího plánu je soustředění na krátkodobé priority. Spoléhání na intuici nebo to, že plánování komplikuje nestabilita hotovostních toků. Tomu odpovídá i zjištění, že pouze čtvrtina MSP hodlá v nejbližších letech navýšit investice do IT, přestože více než polovina těchto firem není se současnou úrovní investic spokojena. 29 % to v úmyslu nemá a téměř polovina (46 %) zatím neví - a to přes to, že naprostá většina vnímá přínosy modernizace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později