Rob Phipps, regionální personální ředitel KFC, říká, že se 95 % z jeho 35 tisíc zaměstnanců narodilo po roce 1996. "Abychom dokázali příslušníky generace Z zaujmout a udržet, musíme je podporovat v tom, aby ze sebe mohli v pracovním i soukromém životě vydat to nejlepší," uvedl v posledním časopise Hays Journal. Tito lidé potřebují dovednosti, které nelze automatizovat. Tuto skupinu lidí ovlivnilo období, ve kterém dospívali - finanční krize kolem roku 2008, hrozba terorismu i politické nejistoty. Vědí, že půjdou do penze ve vyšším věku, a chtějí práci, která bude vyhovovat jejich stylu života.

KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ

Pomoci mladým lidem i zaměstnavatelům by proto mohlo také kvalitní kariérové poradenství, které se v Česku teprve rozvíjí. Odbornou akcí na toto téma byla konference Kariérové poradenství - nástroj do školy, do práce i do života. Vystoupili na ní experti jak z Česka, ale i Dánska a Anglie. Spolu s účastníky se pokusili najít odpověď, jak by mělo kariérové poradenství ve školách vypadat a kde čerpat inspiraci. Na konferenci se setkali lidé z různých oborů od neziskových organizací, úřadů práce, krajských úřadů a učitelů na školách až po kariérové poradce.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65773070-jak-pripravit-mlade-lidi-na-budoucnost