Obecné nařízení o ochraně osobních údajů vstoupí v účinnost za 14 měsíců. Předpis přitom obsahuje řadu změn a nových povinností, které je třeba promítnout do interních procesů, informačních systémů i klientské dokumentace. Je to krátká, nebo dlouhá doba? Co budou muset společnosti změnit, aby dosáhly souladu s nařízením a vyhnuly se nebezpečí v podobě vysokých sankcí?
Miliardové sankce
Navýšení možných sankcí z 10 milionů korun až na půl miliardy nebo čtyři procenta z ročního celosvětového obratu je bez debaty hlavním důvodem, proč je nyní takzvanému GDPR věnována velká pozornost. Řada organizací, na které nový předpis dopadá, tedy nejen podnikatelé, ale také veřejný sektor a neziskové organizace zpracovávající osobní údaje, proto nyní přemýšlí, jaké provést změny.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Michal Nulíček
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



