Na jednom z řady seminářů, které se v současné době pořádají na téma budování značky zaměstnavatele (Employer Branding), mě zaujala netradiční zkušenost z praxe. A sice že budování značky atraktivního zaměstnavatele musí začít zevnitř, u lidí, kteří ve firmě pracují a kteří se stávají navenek ambasadory firmy, jejích hodnot a kultury. Jen tak bude značka pro lidi mimo firmu i uvnitř důvěryhodná a autentická.
Přitom nejdůležitějšími ambasadory značky, kteří se nejvíce podílejí na budování dobré pověsti zaměstnavatele, jsou lídři. Silné osobnosti, kterých si ostatní váží, které umějí inspirovat, předávat energii a táhnou lidi i tým dopředu. Pokud ve firmě takoví lidé jsou, pak zaměstnanci nemají důvod o firmě někde v hospodě nebo v rodině a mezi přáteli mluvit negativně.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alena Kazdová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



