Na jednom z řady seminářů, které se v současné době pořádají na téma budování značky zaměstnavatele (Employer Branding), mě zaujala netradiční zkušenost z praxe. A sice že budování značky atraktivního zaměstnavatele musí začít zevnitř, u lidí, kteří ve firmě pracují a kteří se stávají navenek ambasadory firmy, jejích hodnot a kultury. Jen tak bude značka pro lidi mimo firmu i uvnitř důvěryhodná a autentická.
Přitom nejdůležitějšími ambasadory značky, kteří se nejvíce podílejí na budování dobré pověsti zaměstnavatele, jsou lídři. Silné osobnosti, kterých si ostatní váží, které umějí inspirovat, předávat energii a táhnou lidi i tým dopředu. Pokud ve firmě takoví lidé jsou, pak zaměstnanci nemají důvod o firmě někde v hospodě nebo v rodině a mezi přáteli mluvit negativně.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později