V současné době sice firmy naříkají, že marně hledají lidi na různé profese, ale stále ještě necílí dostatečně své nabídky do řad lidí starších 50 let. To v oblasti marketingu a reklamy už výzkumné agentury se starší věkovou skupinou v kampaních počítají, jelikož s překvapením v průzkumech objevily fenomén aktivních pre-seniorů a počítačově i "mobilově" gramotných šedesátníků. Ale jak to vypadá se zájmem o starší zaměstnance a o jejich zapojování do spolupráce s nastupujícími generacemi Y a Z?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alena Kazdová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



