Korejská automobilka se přednedávnem odhodlala k odvážnému kroku. Na silnice vypustila auto, které se prodává jako hybrid nebo elektromobil. Druhý jmenovaný je navíc dražší, v základní výbavě vyjde na 860 tisíc korun, zatímco hybrid na 700 tisíc. Verze do zásuvky je ale zajímavá i z praktického hlediska, proto jsme ji podrobili testu.
Hyundai Ioniq vypadá pěkně, i když jeho elektrickou verzi trochu kazí šedý kryt masky chladiče. Žádný chladič totiž nepotřebuje, a tak může být kompletně bez vstupních otvorů na přídi. Auto je nápadně barevné a navíc svou velikostí dokazuje, že ani elektromobil s cenou pod milion korun nemusí být nutně jen malým městským vozem. Naopak. Dovnitř se pohodlně usadí čtyři dospělí, kufr s objemem 350 litrů a možností sklápět zadní sedadla také nepatří k nejmenším.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



