Šárka Richtrová i Lucia Jamrichová jsou úspěšné podnikatelky, které popírají obecně sdílené poučky o vstupu do byznysu, předpokládající v prvé řadě odborné znalosti oboru. Obě ženy zhruba před deseti lety radikálně změnily dosavadní profesní zaměření. Dokázaly se prosadit ve zcela odlišných oblastech a najít tržní niku. Topmanažerka v nadnárodních farmaceutických společnostech začala navrhovat dětské pokoje a produkční a PR manažerka vymýšlet a vyrábět kožené kabelky. Je možná symbolické, že showroomy značek Viabel a LUCIELA TASCHEN v centru Prahy, v těsné blízkosti Petrského náměstí, od sebe dělí jen pár metrů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marie Lucová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



