Šárka Richtrová i Lucia Jamrichová jsou úspěšné podnikatelky, které popírají obecně sdílené poučky o vstupu do byznysu, předpokládající v prvé řadě odborné znalosti oboru. Obě ženy zhruba před deseti lety radikálně změnily dosavadní profesní zaměření. Dokázaly se prosadit ve zcela odlišných oblastech a najít tržní niku. Topmanažerka v nadnárodních farmaceutických společnostech začala navrhovat dětské pokoje a produkční a PR manažerka vymýšlet a vyrábět kožené kabelky. Je možná symbolické, že showroomy značek Viabel a LUCIELA TASCHEN v centru Prahy, v těsné blízkosti Petrského náměstí, od sebe dělí jen pár metrů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později