Investor vybírající si akcie do svého portfolia čistě podle hodnoty firemních značek by zřejmě uložil většinu peněz do cenných papírů na tradičních rozvinutých trzích. Vyplývá to alespoň z aktuální analýzy investiční společnosti Fidelity International týkající se nejcennějších firemních značek světa. Hned 87 z nich totiž pochází ze Spojených států a Evropy. Absolutním vítězem jsou přitom USA, kde sídlí 52 z celého publikovaného žebříčku stovky nejhodnotnějších světových brandů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111