Investor vybírající si akcie do svého portfolia čistě podle hodnoty firemních značek by zřejmě uložil většinu peněz do cenných papírů na tradičních rozvinutých trzích. Vyplývá to alespoň z aktuální analýzy investiční společnosti Fidelity International týkající se nejcennějších firemních značek světa. Hned 87 z nich totiž pochází ze Spojených států a Evropy. Absolutním vítězem jsou přitom USA, kde sídlí 52 z celého publikovaného žebříčku stovky nejhodnotnějších světových brandů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



