Příští rok se podle tuzemských podnikatelů poveze na vlně pozitivních trendů - ať už půjde o často skloňovaný Průmysl 4.0, rozvoj elektronické komunikace, očekávaný boom tuzemských technologických start-upů, nebo zájem o zdravý životní styl, který jde ruku v ruce s rostoucí poptávkou po lokálních potravinách. Vyplývá to z odpovědí na anketní otázku "Jaké trendy ve vašem oboru budou převládat v roce 2016?", kterou ve webové rubrice Byznys echo položil týdeník Ekonom více než 90 osobnostem českého byznysu. Samozřejmě ne všichni podnikatelé čekají od Nového roku jen pozitivní vývoj. Lumír al-Dabagh, ředitel sléváren Beneš a Lát, se připravuje na silnější konkurenci z Asie a na obtížná vyjednávání s automobilkou VW, která bude kvůli podvodům s emisemi "drtit" dodavatele. Podle Josefa Jelečka z Tedomu doposud slibně se rozvíjející společná výroba elektřiny a tepla doplatí příští rok na spory Energetického regulačního úřadu a ministerstva průmyslu a obchodu. A podle Roberta Vojáčka, ředitele "úklidového" start-upu LidskáSíla.cz budou mít zavedené české firmy i v roce 2016 averzi k novým obchodním modelům.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65011740-byznys-se-tesi-na-novinky