Manželé Grundovi se na nejistou dráhu podnikání vydali na začátku devadesátých let minulého století s minimálním kapitálem a jedním šicím strojem doma v ložnici. Do rodinného byznysu se od počátku zapojovali i jejich dospívající synové. Časem pravomoci v obchodu převzal syn Jiří, maminka držela ruku nad firemními financemi, bratr Jan měl na starosti výrobu a otec dlouhodobou strategii.
Během pár let se společnosti z Mladých Buků podařilo obsadit bývalý československý trh, přestěhovat se do nově postavené továrny a expandovat do zahraničí. Nyní má osmdesát vlastních prodejních míst v Německu v rámci sítě obchodních domů, roste vývoz do Číny a koupelnové předložky Grundů vstupují americký trh.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marie Lucová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



