S Václavem Klausem to jde z kopce. Dřív jste mohli s jeho fotkou na obálce prodat tisíce výtisků, ať šlo o jakýkoliv časopis. Jeho tvář hrála v mediálním marketingu skoro stejnou ligu jako list konopí nebo ženská ňadra. Tomu je konec. Klaus na obálce už nemá váhu.
Ale jak to? Václav Klaus přece zastupoval v této zemi jeden názorový proud. A byl protipólem světa Václava Havla, čímž si udržoval přitažlivost pro část společnosti. Do role prezidenta se pěkně položil a svým způsobem byl i reprezentativní. Jeho předností byla názorová konzistence, u českých politiků věc zřídkavá. Stalo se snad s tím "starým dobrým" Klausem něco? Změnil se? Patrně ne.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111